29 Ekim 2014 Çarşamba

Yorum Yazmanın Bloglara Etkisi

Her zaman söylüyoruz kendi blogunuzun alanı ile ilgili olsun olmasın çeşitli blogları dolaşıp okuyup yorum yapın diye. Şuan Fiber Dahi'ye 7 farklı blogladan reklam ve onlarca forumdan (google WMaracı gibi) ziyaretçi geliyor. Çok kısa sürede bu kadar çok okuyucu çekmenin yolu elbette okuyup eleştirmekten geçiyor. Mesela bu yazımı beğendiniz okudunuz (hepsini okumanıza gerek bile yok) az çok içeriğini anladıysanız yorum yapın kendi blogunuzu yorum içinde belirtmeseniz bile google+ profilinizde gözükecektir. Ben bile yorumları okurken hemen hemen herkesin profillerine bloglarına girip yazılarını okuyorum. Az çok yorum yapıyorum kendime backlink sağlıyorum.

Bir başka blogun okuyucusunu kendi okuyucunuz yapın yorumlarınız ile. Örneğin A bloğu ''youtube videolarındaki reklamlar'' ile ilgili bir yayın yazdı ve az çok bilindik bir blog herhangi bir okuyucu geldi ve yayını okudu sayfada yavaş yavaş aşağı kaydıktan sonra sizin yorumunuz göze çarpsa hoş olmaz mı bir de içine kendi linkinizi verip eleştiride bulunduysanız ya da ''bende bu konuyla ilgili bir yazı yazdım'' şeklinde bir ifade de bulunursanız. O blogun okuyucusunun sizin blogunuzu okuma olasılığı %99 olur.

Fibier Dahi'nin yazarı olarak sizlere tavsiyem benim yazılarım dahil farklı blogcularının yayınlarına yorum girerseniz. Bu size kısa zamanda hit sağlar.

İYİ BLOGLAMALAR !
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorum Kuralları

1) Lütfen aynı yorumu 2-3 kez göndermeyin.

2) Küfür veya argo, spam içeren ve konuyla alakası olmayan yorum yapmayın.

3) Yorumlarınızı düzgün bir türkçeyle yazınız

4) Youtube ve hizliresim.com haricinde yorum içi link veren yorumlar barındırılamaz, silinir.

5) Gmail hesabınız yoksa Anonimi seçerek yorum yazabilirsiniz

6) Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.

7/24 Burdayım çekinmeyin yorum yazın.