22 Temmuz 2014 Salı

Blogger İpuçları





Neden Blog Yazamıyorum?


her gün kendi kendime soruyorum neden blog yazamıyorum diye halbuki blog hakkında çok şey biliyorum.
ama hiç bir şey yazamıyorum sonra kendi kendime neden aklıma gelenleri not alıp sonra yazmıyayım dedim ve her gün akşam
olunca aldıgım notları birleştirip yazıyordum. yazacak başka birşey bulamadıgım zamanda başka sitelere girip ordaki yazıları okuyordum.
bazende gazete, dergi felan okuyorum ordan buldugum konuların özetini çıkartıp internette birazda araştırma yapıp paylaşıyorum.
blog yazmak için en önemli kaynaklardan biride günce 1-2 saatte olsa heber izleyin bu yöntemler size çok faydalı olacaktır.
blog yazmamdaki en önemli kaynaklardan biride serdar abimdir onun blogundaki yazıları okudugum zaman blog yazma hevesi geliyordu.

Not: Blog yazarken en önemli madde hangi konu üzerine yazacagınızı bulmak.

Blog Yazarak Para Kazanırmıyım?

Evet. Kazanırsınız. Ama bunun için googlenin 2 tane şartı var
1-sitenizin 6 aylık kullanım süresi olması lazım
2-yaşınızın 18 den büyük olması lazım
bunlar sitenize uygunsa ve güncel paylaşım yapıyorsanız sitenizin hitide fazlaysa
neden sizde para kazanmıyasınızki. mesela ben 6 ayı doldurmadan önce reklam teklifleri alıyordum
ama sitemin günlük hiti çok fazla olmadıgından reklamları çok ucuzdan veriyordum.
aylık kazancım bana göre çok makbul bi kazançtı 15-30 Tl civarı bi paraydı.
reklam teklifleri aldıgım zaman blog yazasım geliyordu sizde ilk yazdıgım yazıyı dikkate alarak uygularsanız
sizde reklam alırsınız ve para kazanmaya başlarsınız.

Blogger Temasına Önem verilmelimi?

her yeni blog yazarı blog kurduktan sonra hep nasıl bir tema seçecekleriyle zaman kaybederler
bu yüzden blog yazmaktan sıkılırlar aslında blog teması sadeyken daha iyi hem blog okuyucularının ilgisini çeker
hemde bir şey ararken bulmakta zorlanmazlar. sizde temaya fazla önem vermeyin tema sadeyken daha fazla hit kazanırsınız.
okuyucularınız bir şey ararken fazla uğraşmak zorunda kalmaz.





                              

Share:

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorum Kuralları

1) Lütfen aynı yorumu 2-3 kez göndermeyin.

2) Küfür veya argo, spam içeren ve konuyla alakası olmayan yorum yapmayın.

3) Yorumlarınızı düzgün bir türkçeyle yazınız

4) Youtube ve hizliresim.com haricinde yorum içi link veren yorumlar barındırılamaz, silinir.

5) Gmail hesabınız yoksa Anonimi seçerek yorum yazabilirsiniz

6) Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.

7/24 Burdayım çekinmeyin yorum yazın.